16 Ağustos 2008 Cumartesi

Alışkanlıklarımız Katildir Hayallerimizin...!


İşte böyle yazıyor banner'ın altında...İnsan bu her şeye her yere alışmak ister...Ama alıştıktan sonra da istemediği şeylere, vazgeçemez ondan, geçemez çünkü yeni şeyler yapmak, yeni heyecanlar yaşamak yeni olan ve değişiklik isteyen her şey bir ürperti yaratır.Konuşurken çok hoş gelen bu ürpertiyi istemeyiz aslında...Değişiklik zor gelir çünkü...Değişmek çok iyi midir bilinmez ama değişkenlerin içinde yaşamak nasıl bir şey ona karar verilmedi henüz...
Alıştığımız şeylerden vazgeçemeyiz; çünkü elimizde var olanı da kaybetme korkusu vardır...Ama ben bunu elimden geldiğince atmaya çalışıyorum yaşadıklarımdan.Alışkanlıklar hayal ettiklerimi sınırlıyor, hayal ettiklerime doğru yürürken birden karşıma çıkan (hazır paketlenmiş) duygular, ilişkiler ya da mevkiler rahatsız ediyor artık beni...Çünkü ben onları istemiyorum...
Ya siz düşünün.Kaç tane şeye alıştınız böyle ve kaç hayaliniz zaten hazırı var uğraşmaya ne hacet diyerek korkuların arkasına gizlendi...Alışmak tamamen kötüdür demiyorum...Alışmak o kadar tehlikeli oluyor ki bazen...Makdul olan hayaller unutuluyor...
Alışmak iyidir ama öldürmedikçe...
Alışamadığım için böle düşünüyoruz belki, ama dedim ya yolculuk hem de istasyonsuz...Ürpertici değil mi...;)

Hiç yorum yok: