13 Ağustos 2010 Cuma

Çark Eden Bir Günün Ardı...


Bu aralar iyice monotonluk maratonuna kaldı zaman. Sevdiceğimi gördüğüm günün bir kaç saati dışında hep aynı kalıyor. Siparişleri al yerine yetiştir. Efendim yiyecek sektörüdür, buyur abi ne istersin, abi çay içer misin, abi bi de eğileyim bi zahmet ... demediğimiz kalıyor. Şikayetçi olduğumdan değil desem inandırıcı olmasa bile çok da şikayetçi değilim aslında. Bna tatil olacak pazarı bekliyorum, ardından bir pazar daha bekliyecem. Olsun tüm ailevi desteksizliğime rağmen işte buradayım.
Ha bu arada Halil'i özledim o yüzden yazdım bayağı sonra.
Hep hayalim bi sigara yakıp iki muhabbet etmek onunla bu aralar .Niye o bilmiyorum ama şu anda soğuk suyumu yudumlayıp sigaramı tüttürdüm ya bu günün kasaya devreden karı oldu bana hadi iyi geceler monologcular...

Hiç yorum yok: