20 Eylül 2008 Cumartesi

Sokakta Hayat Var ft. Deftones...


Geçen akşam yalnızdım, sıkıldım dışarı adım attım. Tek başıma dolaştım...Mız mızlık yapmıyacağım, çok güzeldi dolaşmak, amaçsız ve öylesine dolaştım, ışıklı caddelerden falan geçtim, yanımda geçen güzelleri süzdüm birisine göz attım , yemek yedim bi' ardına sinema falan güzeldi yani. Yalnız gezmekten sıkılacağımı düşünerek yapmamıştım uzun zamandır ama güzelmiş farkına vardım. Sokakta hayat var derler ya harbiden öyle en sıkıldığım zaman yetişti bana.. Yurda geri dönerken taktım mp3 çalarımı tabi saçlarımı yeni kestirmişim, suratım traşlı bebek gibi dolaşıyorum yani, Deftones (çalan şarkısını) dinleyerek kral benim triplerinde yurda döndüm.(Bu arada Deftones dinlemenin nasıl bir şey olduğunu da unutmuşum iliklerimden kanı alıp beynime çaktıktan sonra ben asarım keserim lan havasına sokan şarkılarından Amerikanın Duman'ı tarzına kadar harika müzikler çıkarıyorlar.Helal olsun..!) Diyeceğim uzun zamandır yalnız kalıp dolaşmayanlara tavsiyemdir. Sokakta hayat var...


Çalan Parça: Deftones "My Own Summer"

1 yorum:

graSS dedi ki...

şarkı tarzım değil de yalnız kalmak iyidir.bu sene bol bol yapacağım sanım bu dediğini izmirde :)konuşacağım izmir beni dinleyecek susacağım ben onu dinleyeceğim.